+36 1 317 0999

budapest@meblik.hu

Facebook
MEBLIK.HUFőoldalGyakori kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

1. Hogyan lehet rendelést leadni?

Rendelését több féle képen leadhatja:

Személyesen a budapesti bemutatótermünkben: 1082. Bp. Baross u 32.

E-mailben: budapest@meblik.hu ; e-mail címen, valamint

Telefonon: a 06-1-317-0999 –es vezetékes telefonszámon.

2. Mennyi idő a szállítás?

A bútorok várható érkezése, a megrendeléstől számított 6 hét.

3. Hogyan vannak a bútorok csomagolva?

A bútorok lapra szerelt állapotban, karton dobozokban érkeznek. Képekkel illusztrált összeszerelési útmutatóval vannak ellátva.

4. Hogyan kell fizetni?

Fizetési lehetőségek:

Bemutatótermünkben személyesen készpénzzel, (Bankkártyás fizetés nem lehetséges), vagy

Kapott számlamásolat ellenében, banki átutalással.

5. Mikor kell fizetni, mennyi előleget kell fizetni?

Előlegben a teljes vételár 50% -át kell kifizetni, ez történhet a megrendelés leadásakor, személyesen az üzletben vagy a megrendelés utáni napokban, a kapott számlamásolat ellenében, banki átutalással. A második részlet kifizetéséről, a bútorok érkezése előtt kb. 5 nappal értesítjük vevőinket. A kifizetés történhet készpénzben, személyesen az üzletben vagy banki átutalással, a kapott számlamásolat ellenében, a szállítást megelőző napokban. Abban az esetben, ha egyénileg szállítják a bútorokat, annak átvételekor is fizethetnek készpénzben.

6. Mikor kapok számlát?

Az előlegről és a 2. részletről szóló számlák eredeti példányait, készpénzfizetés esetén azonnal odaadjuk, utalás esetén amennyiben igény van rá, az utalás visszaigazolásának küldése után elküldjük postán, vagy bútor kiszállítás esetén személyesen adjuk oda.

7. Van lehetőség ÁFA mentes vásárlásra?

Igen, amennyiben az Európai Unió tagországaiba szállítja a megvásárolt bútorokat. ÁFA mentes vásárláshoz szükség van a cég adószámára, cégkivonatára, amennyiben nem a cégvezető a megrendelő, meghatalmazásra.

8. A megrendelés hibás / sérült mit tegyek?

Reklamáció bejelentése céljából, forduljon telefonon vagy e-mailben a cég képviseletéhez. Kérjük, küldje el elektronikus postával a reklamált hiba vagy sérülés fényképét, a hiba leírását a budapest@meblik.hu ; e-mail címre, nevével, és a megrendelésszámával, ezután a gyártó elbírálja a bejelentést, majd amennyiben ez indokolt, ingyenesen javítja vagy cseréli a sérült, hibás bútort. További információ kérhető a 061-317-0999 –es vezetékes telefonszámon. Tisztában vagyunk azzal, hogy hibák történhetnek, de mindent megteszünk, hogy a lehető leg hamarabb megoldjuk a problémát, és ha szükséges elküldjük Önnek az új bútordarabokat.

Go top